جمعه ۲ آذر
آزادی شعری از رها فلاحی
از دفتر درختان میرقصند! نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ۰۲:۱۶ شماره ثبت ۱۳۰۳۰۴
بازدید : ۱۳۵ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب رها فلاحی
|
کبوترها که میخوابند،
آزادی
پر از تنهاییست...
#رها_فلاحی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر خواهر نازنین و هنرمندم
عالی سرودید مرحبا
آزادی و ازادگی و لبخند نصیب لحظه هایت