پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر مولود سادات عمارتی
آخرین اشعار ناب مولود سادات عمارتی
|
فریاد فریاد
دوباره فریاد
اینگونه آتش ظلم
خاموش می شود
گمانه های شیطانی اسرائیلی
باسکوت است
که محقق می شود
واکنون سکوت عین گناه است
اکنون سکوت یعنی ظلمت محض
من با نوشتاری ساده
تو با رد قلمت
دیگری باقاب تصویری زنده
بایستی فریادبزنیم
تا پرده ظلمت کنار برود
ونور به جهان بازآید ...
اللهم عجل لولیک الفرج
|
|
نقدها و نظرات
|
درودبربانوی عزیزم بله متاسفانه سپاس مهربان | |
|
درودوسپاس بزرگوار درپناه حق مسرورباشید | |
|
درود سپاس ازاستادارجمند سپاس فراوان | |
|
درودوسپاس استادبزرگوار درپناه حق مسرورباشید
| |
|
درودمهربانو الهی امین تشکر | |
|
درود وسپاس مهربانو سعادتمندباشید | |
|
درود برشمادکترفهمیده سپاس و تمجید سعادت همواره همراشماباد | |
|
درود بانو تشکر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشمابانوی عزیزم
وچه قصه ی تلخی است سکوت ما😔
بدترازظلم دیدن ظلمه وسکوت کردن