سه شنبه ۶ آذر
|
دفاتر شعر مهدی عبدلی حسین آبادی
آخرین اشعار ناب مهدی عبدلی حسین آبادی
|
نمانده قراری ز دل ، که از رخت پوشم
نگاه آتش عشقی ، که بر سرش جوشم
به دست ساقی و باده نشدمراد حاصل
چه باده ناب طری ، به فصل دی نوشم
اگرچه موجب مستی، پیالهای می شد
که بهتر از آن می ، لبت برد هوشم
میان کوچه و بازار شهر من ، مردم
به طعنه بگویند ، غلام حلقه به گوشم
در آرزوی نگاهت ، چنان شدم ، گاهی
که دست خیالت ، نشسته بر ، دوشم
گر گریزی ز من وبخت نباشد ، یارم
با دو چشم تر خود در طلبت میکوشم
................................................
توضیحات؛
طر:تازه
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب محمدی بزرگوار سپاس از محبت و لطف شما | |
|
درود بر شما جناب استکی بزرگوار سپاسمندم | |
|
درود بر جناب نجفی گرامی محبت دارید عرض ارادت | |
|
درود و عرض ادب جناب حاجی پوری گرامی ممنون و سپاسگزارم زنده باشید به مهر | |
|
درود بر شما جناب آزاد بخت عزیز ممنون و متشکرم استاد ادب آرزوی سلامتی و شادکامی براتون دارم | |
|
درود و عرض ادب و احترام جناب انصاری بزرگوار استاد گرامی ادیب مهربان زنده باشید به مهر و دوستی سلامت و دلشاد باشید | |
|
درود بر شما جناب سرمایه بزرگوار ادیب توانا سپاس از محبت شما زنده باشید به مهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمتان نویسا
بمانید به مهر و بسرایید