جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر افسانه احمدی ( پونه )
آخرین اشعار ناب افسانه احمدی ( پونه )
|
خوش به حال بالشی که زیر سر داری گلم
او تمام شب تو را ، تو کوهِ پَر داری گلم
وقتی از شب گریه هایت روی بالش میچکد
حتما از حال من تنها خبر داری گلم
جانم از سر می رود وقتی نفس های تو را
می کشد در خود تو او را بیشتر داری گلم
پر بده آغوش خود را در میان بسترم
در نگاهت عشق ، بر لب نُقلِ تر داری گلم
می نویسم روی دیوارِ دلم بی حاشیه
حرف هایی که درون، چشم تر داری گلم
تا دهن وا میکنی با او بگویی درد خود
روی لبهای مِی آلوده شکر داری گلم
از نفس های عزیزی که دمادم میکشی
قلب من را روی سینه پر شرر داری گلم
احتیاط از من ولی هر چند رسوایم کنی
در کنارت عاشقی بی درد سر داری گلم
کاش این دوری به پایان میرسید و میشدم
قصه ای را که همه شب در نظر داری گلم
"پونه"را روی دو دستت میگذارم تا ابد ؛
پای جانت عاشقانه یک نفر داری گلم
افسانه_احمدی_پونه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.