يکشنبه ۴ آذر
با غم رفتنت چه کنیم 🏴🏴 شعری از دانیال حاجی زاده (اشک)
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ۰۰:۲۵ شماره ثبت ۱۳۰۰۹۴
بازدید : ۲۰۷ | نظرات : ۳۱
|
دفاتر شعر دانیال حاجی زاده (اشک)
آخرین اشعار ناب دانیال حاجی زاده (اشک)
|
با رفتنت زمین و زمان گریه میکند
از داغ رفتن تو جهان گریه میکند
ای پاره پاره تن، پسر پاک فاطمه
بر پیکرت امام زمان گریه میکند
🏴🏴🖤🥀
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از محبتتون، هنوز باورمان نمیشود انگار خوابیم | |
|
یوسف عاشق رسید، آخر به دیدار پدر آه، اما یوسف ما بر نمی گردد دگر 🏴🇮🇷
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ
سَلَامٌ عَلَى إِبْرَاهِيمَ درود بر ابراهيم ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ نيكوكاران را چنين پاداش مى دهيم ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِينَ ﴿۱۱۱﴾در حقيقت او از بندگان با ايمان ما بود (۱۱۱) | |
|
سپاسگزارم | |
|
سید ابراهیم مهمان رضا شد در بهشت 🏴🇮🇷
سپاسگزارم از حضورتون | |
|
هنوز انگار تو خوابیم، غمش عجیب دل رو آتش زد🏴🇮🇷
ممنونم از حضور سبزتون | |
|
سلامت باشید عزیز، ممنونم از حضور سبزتون، آنقدر از رفتن ایشون غمگین بودم که حتی حواسم به قافیه شعر هم نبود، واقعا آدم خوبی بود جاش پُر نمیشه 🏴🇮🇷روحش شاد | |
|
یوسف عاشق رسید آخر به دیدار پدر آه، اما یوسف ما بر نمی گردد دگر 🏴🇮🇷 | |
|
ممنونم، انشاالله | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم | |
|
لطف شماست، سپاسگزارم استاد | |
|
عزیزی مهدی همچنین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روح خادم الرضا شهید سید ابراهیم رییسی ،هییت همراه و کادر پرواز شاد
امید که با سالار شهیدان محشور شوند
فاتحه و صلوات
نماز شب اول به نیت نه شهید لطفا فراموش نشود