هر شبم چهره ی زیبای تو دیدن دارد
از دهان تو فقط ! ، شعر شنیدن دارد
خیره در چشم پر از خواهش هم بنشینیم
ضربه های دل من ، با تو تپیدن دارد
صرفِ روی مَهِ تان ، باز غزل بنویسم
لب به هر قافیه ی تازه گزیدن دارد
با فضایی که شده بار برایم امشب !
بوسه از گونه و لبهای تو چیدن دارد
خنده هایت زده آتش به دلم ، نازت چند؟
ناز روی تو به هر باره ، خریدن دارد
مرغ دل در قفس سینه قرارش رفته !
صبح و شامش سر کوی تو پریدن دارد
سینه ام پر شده از عطر تنت ، محبوبم!
باد در حلقه ی گیسوت ، وزیدن دارد
غیر تو مسئله ای نیست بجویم آن را
پای من در تب و تابِ تو دویدن دارد
اشتیاقِ منی و سبزِ بهارم هستی !
شاخهٔ عشق به سمت تو خمیدن دارد
مست مینای دو چشم تو شدن درمانم
تنگِ آغوش تو یک عمر ، لمیدن دارد
وصلتم با تو اگر شکل بگیرد خوب است
دلم از عالم و آدمی بریدن دارد
راه و بیراهه و هر جاده ی بن بستی با ؛
راهِ پر پیچ و خمِ عشق ، رسیدن دارد
افسانه_احمدی_پونه
شهادت مظلومانه بنیانگزار مذهب شیعه
حضرت امام جعفر صادق علیه السلام را خدمت آقا امام زمان (عج) و جنابعالی تسلیت عرض مینمائیم