يکشنبه ۴ آذر
|
آخرین اشعار ناب حسن پوررضایی
|
هر جا نشانی از تو باشد، دل همانجاست
آری! برایم دیدنت مانندِ رؤیاست
دلتنگیام را میدهد تسکین – نگاهت
دیدارمان، پیوندی از امروز و فرداست
گاهی بیا با عشق، دل را شستوشو بخش
با اشکِ چشمانی که پاک و زمزم آراست
زانو زدم برخاکِ راهت از تواضع
در کویِ تو با آمدنهایت، چه غوغاست!
بازآ که دل از دیدنت آتش بگیرد
این سرزمین یخ بسته و محتاجِ گرماست
تنها تویی آرامشِ روح و روانم
بی تو کویرم خالی از احساسِ دریاست
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از توجه و ذهن پاکت شما..توانمند بمانی و بنویسی ماهم لذت ببریم شادباشی | |
|
جناب مهدی پور عزیز پایدار بمانی تا بمانم | |
|
جناب انصاری بزرگوار درود بر شما. بازهم لطف جنابعالی شامل حال اینجانب شد .. بمان تا بمانم هم راه و یار یاران باشیم | |
|
ای جون نازنین بر تو درود... عاشقی در هر زمان ورزشِ روح وروان
امید وارم عاشق بمانی وبمانم
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما استاد گرانقدر
روز پر خیر و برکتی داشته باشید