شنبه ۲۶ آبان
|
دفاتر شعر فاطمه معینی فرد (معین)
آخرین اشعار ناب فاطمه معینی فرد (معین)
|
امروز دلتنگَت شدم، شاید تو حالَت خوب نیست
شاید دلَت مثل دلم حالِ دلَش مطلوب نیست
کاش رَوی بر خاطره، کاش فراموشم شوی
کاش برای لحظه ای، درگیرِ آغوشم شوی
زندگیِ دروغِ من، خوش است با دروغِ تو
سازش نمیکند دلم، با این دلِ شلوغِ تو
سخت است این خواهش ولی، شاید هم آغوشت شَوَم
شاید رَوَم بر خاطره، یا که فراموشت شَوَم
شاید فراموشم شَوی، یا که از این بدتر شَوَد
شاید که جای خالیام، سهمِ کسی دیگر شَوَد
عشق تو آتش میزند، آتش زند بر جانِ من
شاید که خاکستر شَوَم، ویران شود ایمانِ من
رفت همه در خاطره، خاطره های از تو دور
خاطره ای از عمقِ درد، پاییزِ غمبارِ عبور
#معین
آبان ۹۷
|
نقدها و نظرات
|
مچکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بانوی عزیز