سلام جوادجان
ازحضورمسمترمحظوظم🙏🏼 بشدت🙏🏼
قلب ❤️>>خب بابا فهمیدیم بلدیااااااا
مغز🧠>>بشین بینم بابا ازبس مثل مگس،وزمیکنی ،سردرد گرفتم ازدستتتت....
قلب❤️>>بروبابا کله پاچه حقتته،ازبس،پرآب شدی مثل ماشین لباس شویی فقط بلدی بشویی و ِفکَ،بزنی....
مغز🧠>>اها حالا شدم ماشین لباسشویی الان نشونت میدم باچی طرفی قابلمه غرغرغرروووو....
قلب🫀 >>مثلا مخای چیکارم،کنی پیازچه...
مغز🧠>>الان میفهمی ...
قلب❤️>عه چرا یک جوری شدم چرا دارم داغ میشم
ای بابا کله پاچه چیکار.کردی الوووووجوابموبده....
مغز🧠>>هههههه حقته میخاستی،بهم نگی لباسشویی حالا خودت مثل بخاری داری میسوزی....
قلب❤️>>ای خدا بکشه تورو تاازدستتت،خلاص،شم....
بابا اصلا غلط کردم ولم کن دیگه اذیتت نمیکنم
مغز🧠>>نوچ باید بسوزی تا آدم شی...
قلب ❤️>>بابا غلط کردم چی ازجونمم میخای ...
مغز🧠>> خب باید بگی مغزجانم شماتاج،سرمی ...
قلب❤️>>اوه چه خوش اشتها نوچ،کور خوندی🤨🤨
مغز 🧠>>پس بسوز تا بسوزی...
قلب ❤️>>باشه بابا میگم مغزجانم،شما تاج،سرمی،خیالت راحت شد😒🤨
مغز 🧠>>حالا شد ...
قلب❤️>>آخيش راحت شدم الهی گوربه گورشی...
مغز 🧠>>نه بابا تو آدم بشو نیستی..
سوسک سیاه>>خوبه باز داستان عاشقی این دوتا شروع شد....
دست>>آره باز عاشقانه هاشون شروع شده
پا>>خب بابا فهمیدیم عاشق شدین بس کنید
مو>>ای وای بازچیکارکنیم... ازدست،اینا بازاینا بهم،رسیدن ...
قلب❤️>>هیس هیس هیس حسودااااا
مغز🧠>>ههه حسادت نکنید شیطون هاااا
قلب ❤️>>خب بابا رو دادم هاااا لوس نشووو...
مغز🧠>>اوهوم،چشم سلطان ...
قلب❤️>> سپاس تاج سر...
داستان تمام شد.
.
اجتماعی زیبا و با شکوه بود