يکشنبه ۴ آذر
عاشق که تو باشی شعری از مهرداد درگاهی
از دفتر برای تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ۱۵:۱۱ شماره ثبت ۱۲۷۷۲۱
بازدید : ۱۳۲ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب مهرداد درگاهی
|
عاشق که تو باشی
عاشقی کاری نداره
اقیانوس آرام آغوش تو
موج کوتاه روی ساحل نداره
عاشق که تو باشی
جهان خواب نداره
نور میباره به شبهاش
دست بازیگر شب
از صبح خبر نداره
عاشق که تو باشی
از چشمهای سیاهت
واژه بیکلام میباره
برای ساز تنهای زندگی
بغلبغل ترانه میسازه
عاشق که تو باشی
مست میشه نگاهم
میزنم جام از پی جام
به هوای نم بارون و کمی باد
ابر میگیره همه خواب و خیالم
|
|
نقدها و نظرات
|
شاهزاده خانوم عزیز درود سپاس از توجه شما همینطور شاد و سرزنده ادامه بدید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سوم شعبان، میلاد با سعادت سالار شهدای کربلا ، حضرت امام حسین بن علی (ع) مبارک باد