هرگز پاسخ این معما را مده
هرگز شبیه جنگل تاریک جغدها را نزدیک هم میاور
نور مهتاب را در لانه کدام پرنده پنهان کرده ای ؟
نترس موهای سفید یک پیرزن
کتاب ساحره یک جادوگر نیست
دوباره بشنو آهسته شبیه یک علامت
چراغ قوه ی خورشید باش
شبیه آنی بودن در صدا
گوشهایت را به درختان دوباره بچسبان
نترس خواب عمیق یک پرنده
شبیه پاورچین پاورچین یک جادوگر نیست
کدام فکر یادداشت شده شبیه
برداشت احساس عجیب یک جغد است؟
باور کن باور همان پرواز پرنده است
باور همان آهسته در گوش فریاد نجوا کردن
آیا تو هم حالت خوب است؟
هروقت که زمانش شد
نورهای حیرت انگیز را
در مغز کوچک پرنده خطور بده
هر وقت لازم شد
به احتمال از مغز خود بزرگتر
باهوش تر از خورشید مهتاب را به خانه بیاور
بدون اجازه گاهی شبیه علامت دیگر
تصویر جنگل را روشن تر کن
از پنجره جنگل دوباره حصارهای زیبا را
میان شاخ وبرگ انبوه خود پنهان کن
گاهی از درختان طناب دار
طنابی دیگر رشته به رشته کن
حیرت آور نجوانکرده
دوباره در روح خود فریاد بزن
فریاد بزن
هرگز پاسخ این معما را مده
با احترام آوا صیاد
اجتماعی بسیار زیبا و پر معنی است
همه چیز تقریبا روشن است
جسارتا معمایی تعریف نشده؟