جمعه ۲ آذر
گل مردادی شعری از مریم مرشدی
از دفتر رسم عاشقی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ ۱۶:۰۹ شماره ثبت ۱۲۷۳۷
بازدید : ۱۳۶۱ | نظرات : ۸۸
|
آخرین اشعار ناب مریم مرشدی
|
پرستوی گم گشته ی فصل کوچ
اهلی نگاهِ خورشید،
در پی گل ِ مردادی
لابه لای برگهای پاییزم
لانه ای داشتم
از گِل و پَر سرخ
و رویایی که گم شد،
در غروب!
آه، غربتِ برف
سکوت بارید، بر شبهام
بی خبر از چلچله های سینه خاکستری ،
سرو پاییز و موسم کوچ!
........
ای اهالی شهر خاموشی
شما را خورشیدی نیست ؟!
تا بگیرم از مرداب ِ نگاهش
سراغ ِ گل ِ مردادم !
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.