جمعه ۹ آذر
آشوب دل شعری از منصور دادمند
از دفتر دیوان مسعود نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ ۲۰:۰۳ شماره ثبت ۱۲۷۳۴۹
بازدید : ۱۶۲ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
شب فرسوده میگذرد
به نقش اندوه کشیده ام به رخم در دامن یار
دیرگاهی است رنگ خاموشی میکشم بر لب خفته به غم
کی شود این تن غمباره
گیسوی سحر ناز کند
زلف شب دیده پنهان کند
درد افتاده به تن
به حباب لحظه جان کند
کی شود چشم بیمار دلم
نظرافتاده به دیده جان کند
بر این آشوب دلم
جان
دل آسوده و آرام کند
اشک من به قاصدک
به شاپرک
کشف به اسرار کند
به چشیدن سنگ صبور
سنگ صبور شکوه به من
به پایان کند
رقص هزار عشوه شب
نفرتم پاک کند
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون بر لطف و نظرتان | |
|
ممنون بر لطف نظرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود