پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
دلخوش نکن مرا به شروعِ دوباره ای
از ســرد باوریْم، ققنـوس مــرده است
#بهـــاره_طـــلایــی
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
شبی با عطرِ مویت همنشین شد خواب شیرینم
هــزاران آیه نازل شد، بهشتـی شد جهنّـم ها
#بهــــاره_طـــــلایــی
🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊
چشــم در چشمانِ جای خالیَت با خاطــرات
بر سر یک سفره هر شب،لقمه ای غم می خورم
#بهـــاره_طــــلایــی
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
به شیـوه ےِ پیغمبــران، اعجــاز ڪن در عاشقــے
شـایـد شبـے آغــوشِ تو، وادےِ موعـــودم شــود
#بهـــاره_طــــلایــی
|
نقدها و نظرات
|
درود و عشق شاهزاده خانوم عزیز♥♥♥
سپاس بانوی زیباوجود🙏🙏🌹🌹 | |
|
درود و سپاس استاد استکی بزرگوار🙏🙏🌹🌹 | |
|
درود و احترام استاد ارجمند سپاس از نگاه زیباتون 🙏🙏🌹🌹 | |
|
درود و مهر شاعر ارجمند به مهر خوندید، سپاسگزارم | |
|
بانوی عزیز درود و سپاس زیبانگاهید، همچنین🙏🙏♥♥ | |
|
شعربانوی عزیز درود و سپاس🙏🙏♥♥
عالی وجودید🌹🌹♥ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
همه زیبا
موفق باشید