جمعه ۲ آذر
دلبر بی مهر و وفا شعری از مریم رحمتی پویا
از دفتر سنگ خارا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ۱۵:۱۸ شماره ثبت ۱۲۶۵۰۰
بازدید : ۲۰۲ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
گفتم تو بی مهر وفا ، کمتر کن این جور و جفا
بر من نکردی اعتنا، ای دلبر دیر آشنا
هر لُعبت افسونگری سعیش بود بر دلبری
کورم به حُسن دیگران ، بینای بینایم تو را
گفتم نگار مهربان ، رفتی زپیشم ناگهان
بردی کلید شهر دل ، ماندم در این ماتم سرا
گفتی که مستغنی تویی ، درحسن خُلق و دلبری
دارد به سر سودای تو این تنگدست بی نوا
چشمی که بیند روی تو ، دستی کشد بر موی تو
دل را دهد بر دیگری؟! این انتظاری نا بجا
گفتم تمنا می کنم ، غیر از تو حاشا میکنم
دل را به دل راهی بود ، خواهم تو را من از خدا
مریم رحمتی پویا "تمنا"
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس ممنون بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه ای زیباست