جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
قسم به شب یلدای تنهایی
به طولانیترین غمی که گذشت
برای دیدن تو و لبخندت
یکی کنار آینه ای نشست
قسم به شبی که قاصدی از دور
از زمستان و کوچه خبر آورد
به شب نشینی آخر پاییز
خبر از قصه ای به سر آورد
به دل دلِ ثانیه های سکوت
تبی که به درازا کشید بی تو
یکی کنار پنجره ای میگفت
شبی که به یلدا رسید بی تو
به خط خطِ خاطره های عشق
یکی برای تو مینوشت آن شب
و می کشید چشم تو را در ماه
یکی به امید سرنوشت آن شب
به چله ای که یاد تو برپا بود
و میشکست انار یکی در دل
به فالِ فاصله ای که کم میشد
و می رسید یارِ یکی در دل
به سالهای انتظار و دلتنگی
قسم که یکی غریب و تنها بود
و میسرود از کنار تو بودن
شبی که چله نشینِ یلدا بود
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.