🌾🍎حال خوش🍎🌾
آرزو دارم که روز پیش رو
رو کند اخبار خوش از پشت و رو
حالتان حوِّل به احسن باشد و
کارتان سامان بگیرد مو بمو
از خدا خواهم براتان حال نیک
در دل دیوان حافظ فال نیک
روزگاری نو و ایامی بکام
هفته ها و ماهها و سال نیک
درد بیمارانتان درمان شود
مشکلات زندگی آسان شود
دست نا اهلان نیفتد کارتان
اندکی اوضاع با سامان شود
بارالها ای که هستی دست گیر
این دل دیوانه در دامت اسیر
بر در میخانه ات زانو زدم
تا که از جامت بنوشم سیر سیر
گل پسرها را نکو همسر بده
دختران را نیکخو شوهر بده
لطف کن بر بانوان محترم
پول چاق و هیکلی لاغر بده
بارالها اندر این روز جدید
مهر خود کن اندکی بر ما مزید
#اختلاس بی امان چای #دبش
لخت کرده جیبهامان را شدید
دوست دارم #دبش باشد چایتان
بگذرد خوش گردش کنیایتان
#ارز #ترجیحی بریزم پر شود
جیبهای خوشگل #نیمایتان
میدهد جولان #یگانه خامه را
تا بپا دارد دمی هنگامه را
خنده بر لبهایتان جاری کند
دور گرداند غم خودکامه را
#امیر_وحدتی_یگانه
طنز اجتماعی زیبا و با شکوه بود
همراه با مناجات و دعای خیر