شنبه ۳ آذر
پروردگار مهربان شعری از مریم رحمتی پویا
از دفتر سنگ خارا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ۲۱:۰۷ شماره ثبت ۱۲۵۹۷۵
بازدید : ۲۴۱ | نظرات : ۴۴
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
خود را ببین به چشم که سر تا به پای تو
از چشم تا قدم همه صنع خدای تو
خورشید و ماه و هر چه زمین و زمان بناست
تا بگذرد چه خوب و چه بد از برای تو
آسوده باش غصه ی روزی مخور به دل
کان می رسد به قاعده بهر بقای تو
ظالم نباش ، مهر و عطوفت به خرج ده
ایزد دهد به غایت کارت سزای تو
گر ، بر تو ظلم شد به جفا کاری و ستم
خود جای حق نشسته و قاضی به جای تو
در دل صدا بزن تو خدایت به روز سخت
آگا ه باش او که شنیدست صدای تو
دستت دراز کن چو تمنا به سوی حق
تعجیل میکند به اجابت دعای تو
مریم رحمتی پویا "تمنا"
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس ممنونم بزرگوار | |
|
سلام و درود ممنونم از توجهتون بله درسته ولی همه چیز رو در یک مصرع نمیشه بیان کرد | |
|
درود و سپاس ممنونم از محبتتون بزرگوارید | |
|
درود و سپاس ممنونم از محبتتون بزرگوارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.