جمعه ۲ آذر
خلعت بندگی شعری از راشد نصرت سراوان
از دفتر جهانسرا نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ۱۰:۱۰ شماره ثبت ۱۲۵۸۷۹
بازدید : ۱۱۶ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر راشد نصرت سراوان
آخرین اشعار ناب راشد نصرت سراوان
|
شام غریبانه که خوردم و با خویش،گرفتار شدم
مستوجب زحمت،که تو را،بنده گرفتار شدم
هضیان من،شنیده ای و،پوشانده ای،مرا
کم است خلعت تو،چرا،فاخر نمیکند مرا
زمینیان زیسته اند،ظهور،گشته است
واجد به صلاح تو،نه آن دیگر سلاح را
گویند،فلسفه ات چیست،ابهام میفکن!
منطق ما را،با خویش،افسار میفکن!
گویم،من نه شمایم،نه خاطر ز شمایم
گفتم،با خدا گویم و سازش ز خدایم
تن طلبیدش،جامه شود عشقه خدایی
ظهوری نه به انسان،مملو،ذات وجودش
|
نقدها و نظرات
|
با سلام.متشکرم از لطف شما.پیروز و سربلند و موفق باشید 🌹🌹 | |
|
با سلام.متشکرم از لطف شما.پیروز و سربلند و موفق باشید 🌹🌹🌹🌹🌹🌹
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.