جمعه ۲ آذر
مگر با تو نگفتم! شعری از راشد نصرت سراوان
از دفتر دلنوشته نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ۰۹:۰۸ شماره ثبت ۱۲۵۷۷۹
بازدید : ۱۴۴ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر راشد نصرت سراوان
آخرین اشعار ناب راشد نصرت سراوان
|
سراغ دلم،جهان همه گویا،مگر با تو نگفتم!
عزیزم،از هیاهوی تو،بر این دل،فریاد رسد
خدا،سوق دهد عشق،معنا،چو رسد عشق
قصد دلت،تفکیک مکن،ای شالوده ی افکار
بنا،هر چه بر این خاک نشست،خاک شده
انس و عجایب خلقت نیز،چنین خاک شده
به تفسیر به تو گفتم،یکی،یار من است
یکی به دلم،چشم خلایق،آری بشر است
با هر چه جهان ساخت،من،ساخته ام او
دگرگون نشوم من،چون خواسته ام او
در چه گمانی!من عاشق دوستت دارم
گر از این خلق زمینی،هر بار به تو گفتم
آسان تو بیا،دله من،بی تو معبود ندارد
سخت نگرفته ام،تو خود دان ،خدایی
آنکه خدا است،دل من را،تسلیم کند
به هر خلق،چو خواهد،تقدیم کند
|
نقدها و نظرات
|
با سلام متشکرم.نظر لطف شماست 🌹 | |
|
با سلام متشکرم.نظر لطف شماست 🌹 | |
|
با سلام. متشکرم همچنین.نظر لطف شماست 🌹
| |
|
با سلام. متشکرم همچنین.نظر لطف شماست 🌹
| |
|
با سلام متشکرم.نظر لطف شماست 🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.