جمعه ۲ آذر
کوه شعری از مهرداد درگاهی
از دفتر برای تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ۰۷:۳۹ شماره ثبت ۱۲۵۶۶۴
بازدید : ۱۵۱ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب مهرداد درگاهی
|
به کوه آمدهام
خودش راه مینماید گاهی
گاه اما
برگی از دفتر بیسرانجامی است
قدم در راه میگذارم
ملغمهای پُرآشوب
چونان رودی پُرتلاطم
فضای فکر مرا دربرمیگیرد
آه که طبیعت
چه زیباست
هرچه در او هست
چه میراست
بغض جامانده من
در چشم تو
پیداست
نقطه پایان در کوه
صدای باد و
موهای آشفته
خیره به دوردستها
آنجا که مرز آسمان و زمین است
ذهنم خالی گشته
باید که باز گردم
تا که باز پر شود این ذهن خالی
از آن رویای محالی
از این دور بیسرانجامی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سپاس | |
|
درود بر شما شاهزاده خانوم عزیز و گرامی | |
|
درود بر شما | |
|
سپاسگزارم | |
|
پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.