جمعه ۲ آذر
معجزه عشق شعری از مریم رحمتی پویا
از دفتر سنگ خارا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ۲۱:۳۹ شماره ثبت ۱۲۵۲۰۶
بازدید : ۲۴۵ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
من آمدم به عاطفه احیا .... کنم تو را
با هر چه چَشم هست تماشا کنم تو را
با این که قطره ای ز محبت ،نصیب من
با معجزات جاذبه در یا ...... کنم تو را
قلبت جدا ز مهر و عطوفت ، چرا بود ؟
من این مرض به عشق مداوا کنم تو را
دستم تهی ز مِهر نمودی ولی دو دست
بردم به کبریا که تمنّا ..... کنم تو را
دشمن نکرد آنچه تو کردی روا به من
بی کینه ،عاشقانه مدارا..... کنم تو را
مریم رحمتی پویا
|
نقدها و نظرات
|
سلام و ارادت بانو ممنون از توجهتون | |
|
سلام وارادت ممنون از لطف شما بزرگوار | |
|
سلام و عرض ارادت ممنون بزرگوار | |
|
سلام و درود فراوان ممنون از لطف شما ادیب بزرگوار | |
|
سلام و عرض ارادت ممنونم بزرگوار | |
|
سلام و هزاران درود بر شما ادیب گرانقدر و عزیز ممنون از محبتتون | |
|
سلام و عرض ارادت ممنونم بزرگوار | |
|
سلام و عرض ارادت ممنون از محبتتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما