سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        فرمان دادم..

        شعری از

        بهــاره طـــلایـی زیدی

        از دفتر صـدای من_شعــرمن نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ۱۹:۴۹ شماره ثبت ۱۲۵۲۰۴
          بازدید : ۶۶   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
        آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی

        فرمان دادم
        از حوالی ذهنم
        پرندگانی به سمت وادی مقدس
        پرواز کنند تا
        با بت های تبر به دوش
        خدایان را به آیین عشق
        درآورند و
        رویاهای باکره را
        مبعوث کنند
        به روح پیروان آزادی...


        #بهــــاره_طـــــلایــی


        🍂🍂
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۲۳:۰۴
        درود بزرگوار
        اجتماعی زیبا و جالب بود خندانک
        بهــاره طـــلایـی زیدی
        بهــاره طـــلایـی زیدی
        يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ۰۷:۴۲
        درود و سپاس استاد ارجمند🌹🌹🙏🙏
        زیبانگاهید
        ارسال پاسخ
        محمد باقر انصاری دزفولی
        چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۰:۱۰
        قلمتان نویسا
        هزاران درود
        موفق باشید
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        بهــاره طـــلایـی زیدی
        بهــاره طـــلایـی زیدی
        چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۴۰
        درود و سپاس استاد ارجمند🌹🌹
        ارسال پاسخ
        محمد محمدنژاد(آشوب)
        چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۰:۵۴
        احسنت خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        بهــاره طـــلایـی زیدی
        چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۳:۴۱
        سپاس جناب محمدنژاد🌹🌹
        جواد مهدی پور
        چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۹:۱۸

        درود بر شما بانو طلایی گرانقدر

        ناب سرودید

        زنده باشید به مهر

        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        بهــاره طـــلایـی زیدی
        بهــاره طـــلایـی زیدی
        يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ۰۷:۴۲
        درودها ادیب ارجمند، سپاس مهرتون🙏🙏🌹
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0