سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      همپای شغالها

      شعری از

      سید جلال بهادر

      از دفتر هیچکسان نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ۱۰:۵۵ شماره ثبت ۱۲۵۰۹۸
        بازدید : ۶۸   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سید جلال بهادر

      از کوه پایین آمدم
      که همپای شغالها شوم
      با روباهها بخندم و با گرگها برقصم
      با نی چوپان ها حرف بزنم
      و با سنگهای بیهوده کنار جاده
      درد دل کنم
      بالا که بودم
      بالاتر از زوزه شغالها
      نزدیک تر از بالاترین آلاله ها به خورشید
      باد بود و نجواهای بی پایانش
      با من همه چیز را در میانش گذاشت
      همه چیز را گرفتم از دستش
      یادم داد بیهوده بودن هم چیز بدی نیست
      هر جایی بودن هم حُسن خودش را دارد.
      او از همه جا باخبرآمده بود
      از خلوت انارها تا حُزن گورستان ها
      حرفها داشت، داستان ها
      به یادم آورد که
      هر چه افتاد، افتاد
      خواه از بلندای شاخ بید
      خواه از آسمان هفتم
      خواه از چشم چپ کلاغی بی هدف
      باد بود که یادم داد هر چه باداباد
       
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ۲۲:۴۸
      درود بزرگوار
      زیبا و جالب بود
      ولی با بعضی معانی آن موافق نیستم خندانک
      سید جلال بهادر
      سید جلال بهادر
      يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۲۱
      درود جناب استکی
      از مهر و نظرتون سپاسگزارم
      اختلاف نظر و برداشت طبیعی هست و مشخصا هر چه که میگیم نباید توقع پذیرش عمومی اون رو داشته باشیم :
      ارسال پاسخ
      جواد مهدی پور
      شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۳۷
      درود بر شما جناب بهادر عزیز
      خندانک خندانک خندانک
      سید جلال بهادر
      سید جلال بهادر
      شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ۱۵:۳۸
      درود و سپاس جناب مهدی پور خندانک
      ارسال پاسخ
      فاطمه معادی(بانو)
      دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ۱۴:۱۸
      درود جناب بهادر
      زیبا سرودید
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0