جمعه ۲ آذر
غروب دلتنگی شعری از مریم رحمتی پویا
از دفتر سنگ خارا نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ۰۰:۱۰ شماره ثبت ۱۲۵۰۶۴
بازدید : ۱۹۸ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
به یاد اولین دیدار در ساحل
من و تو با دوقلب پر زاحساس و تمنا
چه نوشین و گوارا اولین بوسه
وآن آغوش پر مهرت
به دور از چشم آدمها
فقط مرغان دریایی، من و تو، ساحل و دریا
ولی افسوس اکنون من
چه تنها و غریب اینجا
بدون یار و همراهی
بسان موج دریا کشته بر ساحل
صدای باد و موجی که به شدت میخورد بر صخره ها اینجا
من و نوری از آن فانوس دریایی و تنها یاد تو با من
در این جزر و مد دریا.....
مريم رحمتی پویا
1402/7/4
|
نقدها و نظرات
|
سلامو ارادت بزرگوار ممنونم | |
|
سلام و درود خانم عباسی عزیز سپاسگزارم | |
|
درود بر شما ،ممنونم | |
|
سلام و عرض ارادت بزرگوار سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض ادب ممنون از توجهتون | |
|
سلام و عرض ادب استاد مهدی پور ممنون از توجهتون | |
|
ممنون از لطف شما | |
|
ممنون از لطف و توجه شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود مریم بانوی عزیز