شنبه ۳ آذر
تو را می خواهم شعری از فاطمه بهرامی
از دفتر یادو خاطره ها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ۱۶:۵۹ شماره ثبت ۱۲۴۹۰۰
بازدید : ۳۰۴ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب فاطمه بهرامی
|
تو را آنگونه می خواهم
که پاییز و هوایش را
شبیه چای لب سوزی
که می سوزاند لب عشاق
با صفایش را
چو مرغی پر شور
دلم با تو هم قفس گردد
ندارد باک از او گیرند
پر وبال پرواز در سمایش را
دل دشت ها به شوق
تو می ریزد و باد می رقصد
توآهویی که صیاد در پی
صیدش شکسته دست و
پایش را
پریشانم شبیه قاصدک
سرگردان به دست باد
که بالای سرش ابر
پر غرور می تکاند
هر دم عبایش را
درختی بی بارم
که بر جانش نوشتی
دوستت دارم
از آن پس زد جوانه مهرت
تمام شاخسارش را
پادشاه خفته در دل بادم
گهی غمگین گهی شادم
که در خواب می بیند
هر دم پیروزی دشمنانش را
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد بانویی عزیزم سپاس از حضور پر مهرتان و نظریه مهربان شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه عاشقانه خوش آهنگی بود .
موفق باشید .