جمعه ۱۱ آبان
چیزی نمانده شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ۱۰:۱۸ شماره ثبت ۱۲۴۷۱
بازدید : ۹۰۷ | نظرات : ۸۸
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
چیزی نمانده،
به زودی نفس هم یارانه ای می شود.
دبه ها را بیاورید،
هوای تازه،
با خلوص بالا دارم.
این ماری که در آستین پرورش دادی،
تخم اژدها خورده.
یکی زنگ بزند آتش نشانی،خاموش اش کنند.
من رفتم آب خنک بخورم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.