دوشنبه ۵ آذر
گفتی نفس پن شعری از حسن لطفی
از دفتر عشق پاییز نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ۲۲:۴۳ شماره ثبت ۱۲۴۶۸۶
بازدید : ۱۳۹ | نظرات : ۲۸
|
|
تو در اندیشه من خانه کردی
ولی آن خانه را ویرانه کردی
درخت از عشق واحساسم شکستی
مرا یک مرغک بی لانه کردی
..................................
به درد و غصه در گیرم تو کردی
زبودن خسته و سیرم تو کردی
به من گفتی نفس، یاد آوراین را
نفس کشتی گلو گیرم تو کردی
.................................
اگرعهدی که باچشمش ببستم
شدم عاشق تر از هر سبزه رستم
زوصفش نیمه های شب سرودم
غمش ماندو دلم رفت و شکستم
............................
چوآتش چوشعله ها افروختم من
غمت را در دلم اندوختــــــم من
غزل ها بهر چشمانت سرودم
مرا نشناختی و سوخــــتم من
|
نقدها و نظرات
|
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌺🌺🌺🌺🌺 🪻🪻🪻🪻 🌼🌼🌼 🥀🥀 💮💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵 🩵💙💙💙 💙💙💙 🩵🩵 💙 | |
|
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌺🌺🌺🌺🌺 🪻🪻🪻🪻 🌼🌼🌼 🥀🥀 💮💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵 🩵💙💙💙 💙💙💙 🩵🩵 💙 | |
|
۰🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌺🌺🌺🌺🌺 🪻🪻🪻🪻 🌼🌼🌼 🥀🥀 💮💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵 🩵💙💙💙 💙💙💙 🩵🩵 💙 | |
|
💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵 🩵💙💙💙 💙💙💙 🩵🩵 💙🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌺🌺🌺🌺🌺 🪻🪻🪻🪻 🌼🌼🌼 🥀🥀 💮 | |
|
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌺🌺🌺🌺🌺 🪻🪻🪻🪻 🌼🌼🌼 🥀🥀 💮💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵 🩵💙💙💙 💙💙💙 🩵🩵 💙 | |
|
درود بانو فاطمه عزیز درود بانو فاطمه عزیز شرمنده کردی مهربون. لایق دانستی خط خطی های ذهن ژولیده ام را خواندی شرمنده کردی مهربون. لایق دانستی خط خطی های ذهن ژولیده ام را خواندی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کشتار بیمارستان غزه مرا بیاد کشتار میدان شهدا در زمان انقلاب انداخت
که رژیم منحوس پهلوی بدنبال این کشتار و از برکت خون شهدا به زباله دان تاریخ پیوست