دوشنبه ۲۱ آبان
توپ افطار شعری از سیاوش دریابار
از دفتر چه بگویمت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۰۳:۱۹ شماره ثبت ۱۲۴۵۷۰
بازدید : ۱۰۹ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب سیاوش دریابار
|
....توپ افطار.....
مادرم
مگر اذان شده است
گویا ماه رمضان شده است
بابا که صبحانه سیری خورد
مگر سحر بعد از اذان شده است
دوباره در شهر توپ در کردند
مناره ها مسجد نشان شده است
همه چیز در هم شده است
ماه رمضان عید قربان شده است
دوست کوچکم در آتش میسوخت
همسایه گفت
ابراهیم به گلستان شده است
سفر مان رنگین ز خون خواهر
جای بامیه خمپاره خان شده است
سر سفره زیتون نیست
شاخه هایش خشک و آویزان شده است
مادرم
تو هم ز جا برخیز
سحر شده
موقع اذان شده است
زود برخیز تا نماز صبح خوانیم
در فصل درو کردن مسلمانها
موسم اتحاد پیر و جوان شده است
سیاوش دریابار۲۲مهر۲۴۰۲
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به امید پیروزی خون بر شمشیر