جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
در مسیر عشق تو تا انتها
گر که باشی یا نباشی در منی
یا اگر از شدت دلتنگی ام
سینه ام از هم بپاشی در منی
در منی، مانند روحی در تنم
آنکه تا آخر تو را دارد منم
میکنی شاید فراموشم ولی
من که از چشمت فقط دم میزنم
روز و شب بی تو گذشت اما هنوز
خاطرم لبریز از لبخند توست
نیمه جانی مانده از من، دلخوشم
این دل دلبند من در بند توست
گر که جان بر لب رسد از این جنون
در منی مانند رگ، مانند خون
میکشم بار غمت تنها به دوش
گر شوم در راه عشقت من زبون
تا ابد تا آخر دنیا تویی
گر بمیرم یا بمانم در منی
تا قیامت، لحظه ی برپایی ام
عشق پاک و جاودانم در منی
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.