سه شنبه ۲۹ آبان
نقاشی واژه ها شعری از مهدی بابایی
از دفتر عشق و ابدیت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۲۷ شماره ثبت ۱۲۴۱۹۰
بازدید : ۱۹۵ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب مهدی بابایی
|
۱_
ای آزادی!
تو بهترین هستی !
مثل مزرعه های ذرت،
که زیباترین قطعه های وحشی زمین اند.
۲_
دنیای عجیبی ست،
دریای سنجاقک ها، جویباری ست...
تا قوزک پای انسان .
۳_
هر روز،
در جهان استبداد،
کودکی در مشت اش له می کند،
پروانه آزادی را.
۴_
هر روز در جهان،
چند پروانه می افتد در آب، می میرد
آیا در سیاه چاله ی کهکشانی دور،
خدای آزادی مرده است ؟
مهدی بابایی ( سوشیانت )
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب | |
|
درود و عرض ادب بانوی گرامی | |
|
درود و عرض ادب جناب نجفی بزرگوار | |
|
درود و سپاس بانوی گرامی | |
|
درود و سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.