جمعه ۲ آذر
چشمانت . . . شعری از سجاد کهنسال
از دفتر قلندر نامه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۷:۰۶ شماره ثبت ۱۲۴۱۲
بازدید : ۹۳۰ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب سجاد کهنسال
|
چشمانت اگــــر عکس شـــود تگ دارد
از غیرت و پاکی اش به خود رگ دارد
چشمان تو را خیره شدن آســان نیست
چون چشم قشنگت گـــل من سگ دارد
همیـــــــــن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.