پنجشنبه ۱ آذر
بی باک شعری از محسن گودرزی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ ۰۲:۵۹ شماره ثبت ۱۲۳۷۴۰
بازدید : ۱۸۵ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب محسن گودرزی
|
تازیانه های دردناک
عشقی هولناک
جهنمی تکراری
آهی بی رمق
جانی به ستوه آمده
امیدی پنهان
در زیر سایه های سوزناک
آغاز ی با پایان
رخت بر بسته از شبی هولناک
آهنگ اسرافیل در صور
دمیده شده در رویایی ترسناک
کمی نور
مرکب رنگین الوان
داستان من غمگین
ولی
بی باک.
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بانوی گرامی🥀🥀🥀🙏 | |
|
درود بیکران بر شما استاد گرامی ممنون و سپاس از لطف شما بزرگوار🙏🙏🙏💐💐 | |
|
درود بر شما استاد گرامی ممنون و سپاس از شما بزرگوار🙏🙏💐💐 | |
|
سپاس و درود و سلام بر شما ممنون از شما🙏🌷🌷🌷 | |
|
درود بر شما بانوی گرامی و ارجمند 🥀🥀🥀🥀🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت
خورشید تابان خراسان، ضامن آهو ، یاوردرمانگان و بیچارگان
حضرت امام رضا علیه السلام
را تسلیت عرض می نمائیم