"تو مو می بینی و من پیچش مو
تو ابرو، من اشارتهای ابرو"
تو می بینی هوای صلح امروز
و من امروز و فرداهای پیروز
اگر خاموشم و دردم فزونست
چو لاله قلب من هم، غرق خون است
به هر دردی اگر چه من طبیبم
میان خیل یاران هم غریبم
درون خانه حتی بی امانم
به تیر بی بصیرت ها نشانم
صفوف لشکرم آشفته حال است
از این لشکر هماوردی محال است
که شمیری علیه خود کشیدند
به سیم و زر گهی از من بریدند
به چشم خود ید بیضا بدیدند
ولیکن سامری را برگزیدند
ندارم یار صادق، یاورم نیست
بر این زلف پریشان باورم نیست
برآنم دین و قرآن زنده باشد
صلای معرفت پاینده باشد
به حلم و علم، دشمن را شکستم
به پا خیزد علم، با غم نشستم
همیشه چشم فتنه کور گردید
جمال دین حق مسرور گردید
مصائب بعد از این با آل طاهاست
حسین و زینب و کرب و بلاهاست
همیشه خوبی و بد در تضاد است
که رویاروی دین، کفر و عناد است
یقینا صبر کردن بی ثمر نیست
ظفر در ملک جانان بی خطر نیست
دمار از فتنه ها باید درآورد
زلال دین تراود زین ره آورد
التماس دعا _ حسین نعمتی - منعم
سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت
خورشید تابان خراسان، ضامن آهو ، یاوردرمانگان و بیچارگان
حضرت امام رضا علیه السلام
را تسلیت عرض می نمائیم