شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر محمد امین علی نژاد منفرد تخلص اورکا
آخرین اشعار ناب محمد امین علی نژاد منفرد تخلص اورکا
|
مینوشمت تا بپرد آن خواب بی خوابیم...
غافل از اینکه خواب زده را خواب حرام است..
پس چه حاصل از آن تلخیه بی پایانت
مگر نه که هرچه تلختر منفعت بیشتر
آری تو خواب را از سر بی خوابم نبردی
اما تلخیه خواب زدگی را بردی
مینوشمت قهوه ی تنهاییم
تو بردی...
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما چاکرم | |
|
درود به نگاه زیباتون نمیرسه | |
|
درود لطفتون عالی | |
|
درود چاکرم نه شاعر مانده تا این راه بی پایان مرا رساند به آنچه که سرکار مرا قابل دونستید | |
|
درود استاد طبع جوشا از گرمای درون میاد اما چه حاصل از درونی که گرمایش از داغ باشد پس طبع جوشایی نمیماند تنها هیچ است هیچ | |
|
درود جناب اکرمی لطفتون عالی | |
|
درود ممنون از نگاه دقیق و استادانه | |
|
درود جناب کاظمی لطفتون عالی | |
|
درود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوش آمدید 🌺🌺🌺
دلنوشته زیباییست