در کوچه باغ احساس،
وقتی قدم به خِش خِشِ برگهای خزان می سپارم..
فاصله ها میان من و تو
طبل جدایی می کوبند
و ما را تا مرز جنون
همراهی میکنند..
اینک دل به دست سرنوشت می سپارم شاید..!!
شاید روزی خاکسترمان
در دستان کوزه گری ماهر
به هم پیوند خورد
و اثری جاودانه برجای گذارد..
تردید نکن
روزی این حقیقت تلخ فرا خواهد رسید..
ساسان نجفی ( سراب )
همراه با (قسمتی از آهنگ زیبای کر لُر با صدای خواننده محبوب رضا صاحی)
سلام و درود بر شاعر مهربان و بااحساس جناب ساسان نجفی خیلی زیباست و بازهم زیباست هرآنچه می نگرم از تجمع کالبدهااااست و خاک یک منطقه از این رو مهم است ، ژنتیک و اصالت درتارو پود آن و الهی پیوندتان به عشق باشدو زیباترین مهر حقیقی برادر گرامیم شادباشیدو سلامت
سلام و عرض ادب بانو قشقایی ارجمند.. ممنونم از لطف و مهربانی شما بزرگوار.. به زیبایی عشق در نفسهای خوش عطر زمان پُر تکرار و پایدار و شادمان بمانید به لطف پروردگار..
در عرصه بیدادگری، دادگر آمد
تکبیر بگویید که هجران به سر آمد
تهلیل برآرید که پیغامبر آمد
پیغامبر از بهر نجات بشر آمد
میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد صل الله علیه و آله و سلم
و امام صادق علیه اسلام را به شما و تمام مسلمانان تبریک و تهنیت عرض می کنم
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
بسیارزیبابود
هم شعروهم دکلمه وانتخاب موسیقی