جمعه ۲۵ آبان
چند قطعه شعری از عباس ترکاشوند
از دفتر رویش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۵۴ شماره ثبت ۱۲۲۹۰۹
بازدید : ۱۶۶ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب عباس ترکاشوند
|
زندگی چشمک چشمی است مست
که تو را می خواند
و با رفتن تو تکرار همان است با چشم دگر
که تو را میراند .
....................
می رویم اما به پایانی که می دانیم هست
من و تو
این گره را نگستلد الا مرگ .
......................
زمزمه کن یاد مرا با لب خود بر لب دریا
بگذار تا بگذرد یاد من از لب تو
هنگام گذر بوسه نهد بر لب تو ، بر لب دریا .
...................
فردا امید دیر است
جوانه نیست پیر است
در این داستان
دست من و تو خالی است
از دست هزار دستان .at
|
نقدها و نظرات
|
درود خانم شاهزاده | |
|
درود استاد استکی | |
|
درود خانم زند | |
|
سلام | |
|
جناب حاجی پوری درود | |
|
آقای انصاری سلام | |
|
درود خانم زمانی | |
|
جناب آقا جواد سلام | |
|
درود آقای حیدری | |
|
سلام جناب اشوب | |
|
جناب اکرمی درود | |
|
درود خانم معادی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.