يکشنبه ۴ آذر
احوالپرسی شعری از عباس ترکاشوند
از دفتر رویش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ ۰۸:۲۲ شماره ثبت ۱۲۲۱۲۶
بازدید : ۲۰۶ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب عباس ترکاشوند
|
ای ، زندهایم ، لقمه ای گوش جرعه ای هوش
نگاه مرده می بیند کمی دورتر
بخار دم کرده ای مانده است از دیشب
بمان مهمان
خورش از آب دیده می نهیم بر سفره
باش باما
زندگی ، آری روان است
به دماغ مرد افیونی شهر
الحمدالله...!at
بر حسین غریبانه ترین غروب سرخ غم بار سلام
|
نقدها و نظرات
|
شاهزاده خانوم سلام | |
|
جناب استکی سلام ممنون | |
|
آقای حاجی پوری درود | |
|
☘صَلّیاللهُعَلیاَباعَبداللهالحُسَینومُحبّانه اَجمَعین☘
| |
|
آقای انصاری درود | |
|
☘صَلّیاللهُعَلیاَباعَبداللهالحُسَینومُحبّانه اَجمَعین☘
| |
|
خانم زند درود | |
|
☘صَلّیاللهُعَلیاَباعَبداللهالحُسَینومُحبّانه اَجمَعین☘
| |
|
☘صَلّیاللهُعَلیاَباعَبداللهالحُسَینومُحبّانه اَجمَعین☘
| |
|
سلام جناب مدهوش ممنون | |
|
درود خانم حسین زاده | |
|
سلام | |
|
سلام آقای رضایی | |
|
درود جناب نظری | |
|
ممنون خانم زند همچنین شما | |
|
خانم تیر سلام ممنون | |
|
درود خانم معادی | |
|
سلام خانم سمیعی ممنون | |
|
درود جناب نظری ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چه کنیم که شعر صمیمانه و زیبایی بود و شوری خورش را میتوان نادیده گرفت..🤭
درود علیک جناب ترکاشوند بزرگوار