جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
هنوزم مث ِ اونروزا
پای ِ حرفم نمی شینین
بزرگم کردین و اما
بزرگیمو نمی بینیین !
هنوزم مث ِ اونروزا
به من میگین برو بچه !
تو رو چیکار به این حرفا
برس به بازی ِ کوچه !
چرا مامان ، چرا بابا !؟
گناه ِ و درد ِ نسلم چیس !؟
کجاس اون آدم ِ کامل ؟
یکی پیدا کنین ! اون کیس !؟
شما هم در یه دورانی
یه عشق و حالی میکردین
حالا که نوبت ِ ما شد
هزار بهونه آوردین !!
شما ها هم گنه کردین!
شما ها هم خطا کردین!
شما بودین منو یکروز
به دنیای خود آوردین!!
چرا مامان ، چرا بابا !؟
گناه ِ و درد نسلم چیس!؟
کجاس اون آدم ِ کامل
یکی پیدا کنین ! اون کیس !؟
تو هر شهری نمی بینم
بجز درد و غم و سختی
شده رویای من هر روز
یه ذره عشق و خوشبختی !
دلم پروانه ای میخواد
پُر از پرواز ِ رنگارنگ
یه دشت ِ باز ِ باز ِ باز !
که احساسم نشه دلتنگ
چرا مامان ، چرا بابا !؟
گناه ِ و درد ِ نسلم چیس !؟
کجاس اون آدم ِ کامل؟
یکی پیدا کنین ! اون کیس !؟
|