جمعه ۲ آذر
جان من و جان تو شعری از علی ناب
از دفتر گلهای پرپر جوانی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲ ۰۶:۴۶ شماره ثبت ۱۲۱۴۰۶
بازدید : ۲۵۱ | نظرات : ۱۱
|
|
سوخته ام از غم هجران تو
روز و شبم گشته پریشان تو
ای دل غافل به کجا رفته ای
آمده ام سر به گریبان تو
ماه من از روی تو شرمنده ام
طی شده عمرم سر پیمان تو
دل به کسی جز تو نگاهی نداشت
بود همه جا بسته و حیران تو
محرم اسرار نهانم تویی
جان من و جان من و جان تو
طالب دیدار تو ام یار من
روح و روانم شده گریان تو
بی تو نباشد دمی آرامشم
زنده ام و مرده و نالان تو
لحظه ای شادی ندیدم به خود
گشته ام سرگشته چشمان تو
سوختم و پرپر زدم از دوریت
نیست مرا طاقت هجران تو
کاش سری صورتی با ما شوی
تا شوم آماده فرمان تو
دین و دل وروح روانم تویی
ناب فدای گل چشمان تو
علی ناب اراک
|
نقدها و نظرات
|
ممنون زنده باشد عیدتان مبارک
| |
|
ممنون سلامت باشید لطف دارید | |
|
ممنون زنده باشید لطف دارید | |
|
ممنون عزیز سلامت باشید نظر لطف شماست | |
|
ممنون سلامت باشید لطف دارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عید قربان مبارک