يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
شعر یعنی :
هر قاعده ای را برهم زدند
پا را از خط قرمز ها بیرون زدند
شعر اورجی ست
در میان ملکوت
یا که انزال وحی یست
در میان برهوت!
شعر یعنی:
ترکیبی از احساس و آهن!!
یا که پرواز مس
میان حریر وساتن!
شعریعنی:
آهی.. آغشته
به صدای مادر و رنج پدر
شعر یعنی:
نگاه برادر و مهر خواهر
شعر یعنی:تو ،
آری تو! ای بشر.
12/5/2013 لندن-انگلستان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.