جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
شاعری در شبی سرد و دلمرده
با دلی زخمی از پنجه ی خورشید
خاطراتش ورق ورق می ریخت
در خزانی که لرزه می زد بید
از غروبی که غربت و غم بود
میگذشت و می چکید آرام
بر سر شاخه ها کلاغی گفت
گریه کن ای غریبه ی ناکام
شاعر خسته از شعر دلتنگی
تن به شب داده بود و میخندید
می گذشت از کنار خاطره ها
کودکی می شد و تو را می دید
در خزانی که فقط غم بود
شعر تلخ جدا شدن پیچید
لحظه ای که قرار دیدن شد
بانگ مرگی به روح و تن پیچید
میگذشت و قدم قدم میرفت
شاعر از ترانه و غزل لبریز
شعر شیدایی تو را می خواند
میگذشت از بهانه ی پاییز
شاعری که فقط تو را می دید
میگذشت و تو بی خبر رفتی
او مسافر شد و خزان بارید
تو گذشتی و سفر رفتی
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
|
🍃🌸🍃بِسمِاللهِالرَّحمنِالرَّحیم🍃🌸🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🍃🌺🍃اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ🍃🌺🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🌺سلام عیدمیلاد امام رئوف حضرت رضا(ع)برشما مبارک🌺
🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.