پنجشنبه ۲۴ آبان
|
آخرین اشعار ناب افسانه مهدویان
|
من زنم
زنی از جنس بلور
شاخهی افکارم
همه رویایی و مست
دستهایم سبدی میبافد
پر ز گلهای عقیق
قلبم از آینه پُر
ریسمان میبافم
تارو پودش همه از عشق و امید
جوهرش خون من است
عطر آن شب بوها
مست کرده همه افکارم
هدیه دادم به همه
عشق و امید و وفا
پینه بسته است دستم
اما....
رج به رج میبافد
سبد مهر برای قلبت
من امید را به همه
هدیه دادم با جان
هر کلاف عشق را
گره دادم با مهر
نکند سر در گم
بشود
افکارم
افسانه مهدویان
|
نقدها و نظرات
|
🍃🌸🍃بِسمِاللهِالرَّحمنِالرَّحیم🍃🌸🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🍃🌺🍃اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ🍃🌺🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🌺سلام عیدمیلاد امام رئوف حضرت رضا(ع)برشما مبارک🌺
🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چه مفهوم درخشانی داشت