جمعه ۹ آذر
بوم سبز شعری از سید علی کهنگی (واسع)
از دفتر سرای غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۱:۵۶ شماره ثبت ۱۱۹۶۰۶
بازدید : ۱۳۳ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
بوم سبز
ببین تا کجا درد را می کشم
جفا های نامرد را می کشم
چو پاییز بر بوم سبز درخت
فغان رخ زرد را می کشم
نشد فتح قلبش نصیبم،دریغ
عذاب عقب گرد را می کشم
نباشد ره عشق بی درد سر
کمین تب سرد را می کشم
مرا تا کجا می بری ای هوس
مهار تو ولگرد را می کشم
بهار آمد و باز در فکر خود
شراب ره آورد را می کشم
چو واسع شبی در کنارم بمان
ببین تا کجا درد را می کشم
سید علی کهنگی (واسع) اردیبهشت1402
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم آقای اکرمی عزیز | |
|
ممنون از لطف و محبت شما اقای حاجی پوری بزرگوار | |
|
بسیار ممنون و ماشکرم اقای کاظمی عزیز | |
|
ممنون و متشکرم اقای شفیعی عزیز | |
|
سپاس از لطف و محبت شما اقای انصاری عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.