سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        گذر عمر

        شعری از

        محمدرضا حسینعلی

        از دفتر قاصدک نوع شعر قطعه

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۲ ۲۰:۱۰ شماره ثبت ۱۱۸۶۰۱
          بازدید : ۸۵   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمدرضا حسینعلی

        چُنان آبِ میان جوی جاری،
        به سانِ حرکت پرسرعت باد،
         
        دمی با غصه و با رنج و سختی
        دو روزی از غم و از غصه آزاد،
         
        گذشت از عمر، یکسال دگر هم
        مخور حسرت، همین است آدمیزاد
         
        پیِ هم روز و شب چون صید و صیاد،
        پیِ هم ماهها ، خخرداد ... مرداد ...
         
        دو روزی گر به کامت چرخ چرخید ،
        مشو غرًه ، مزن از شوق فریاد
         
        بسا بالانشینِ چرخ گردون
        که آخر زیر پای خلق افتاد
         
        خوشا آنکس که با اخلاق نیکو
        کند دنیا و هم عقبایش آباد
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0