سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 15 مهر 1403
    3 ربيع الثاني 1446
      Sunday 6 Oct 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        يکشنبه ۱۵ مهر

        آغوش تو

        شعری از

        حمیدرضا گلشن

        از دفتر شمعدانی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ۱۳:۳۴ شماره ثبت ۱۱۸۴۳۹
          بازدید : ۱۳۲   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حمیدرضا گلشن
        آخرین اشعار ناب حمیدرضا گلشن

        بغلت چیست؟ هم آمیزی پاییز  و بهار
        من دچارم به شما حضرت معشوقه! دچار
         
        من که معروف به خودداری و منطق بودم
        بغلت کردم و رفت از سر من صبر و قرار

        پس از آن تجربه ی بکر در آغوش شما
        قلب و دست و بغل و شانه ی من گشته خمار
         
        شده یادآوری خاطره اش دغدغه ام
        بعد از آن روز شدم سرخوش و دیوانه و زار
         
        مگر آغوش شما جلوه ی جادو دارد؟
        با من ساده ی عاشق بغلت کرده چه کار؟
         
        همه ی عمر به سودای رهایی بودم
        منِ یاغی شده ام عاشق آغوش و حصار
         
        بغلت شهر من و حرف تو قانون من است
        شهروند بغلت هستم و معشوقه مدار
         
        هر زمانی که مرا خسته و درهم دیدی
        در زمین دل من دانه ی آغوش بکار

        شده ام شخص جدیدی پس از آغوش شما
        نام من عاشق و فامیل من آغوش تبار
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ۰۸:۰۸
        زیبا و دلنشین بود خندانک
        سیاوش آزاد
        شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۴۷
        سلام
        سخن از بغل و آغوش شد و من مجردم پس الفرار
        جواد کاظمی نیک
        شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۴۸
        دوردبرشما زیبابود 🌺🌺🌺
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        1