يکشنبه ۴ آذر
گلزار شعری از عباس ترکاشوند
از دفتر رویش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ۱۹:۱۵ شماره ثبت ۱۱۸۲۵۵
بازدید : ۲۲۸ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب عباس ترکاشوند
|
ای نفسی که در منی حبس بمان ، جایی نیست
که در آیی سرکی تازه کنی ، بدمی عشق به تو اویزد
برسی به گونه ای بوسه زنی.
دست در دست نفسهای دگر
بدوی لای گیسوان آشفته ی یاس
لای هر بوته ی رز ، خنده ای تازه کنی
چون سبدی گل به بغل ، عشق تو اندازه کنی .
|
نقدها و نظرات
|
سلام شازده ولی اندازه داره صرفا محض و مطلق که نیست اون دیگه میشه جنون و ما اینو نمی خوایم میخوایم نه آفرین مرسی که هستی | |
|
سلام استاد استکی | |
|
سلام خانم پنام ممنون از توجهتون ولی غزل نیست | |
|
درود | |
|
سلام آقا جواد درود | |
|
درود آقای آزاد بخت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عشق رو مگه اندازه میکنند..
اندازه کنند پای حساب و کتاب به میان میآد..
حساب و کتاب هم که در عشق رخنه کنه.. دیگه فاتحه اون عشق رو بخون..
شاد باشید