جمعه ۲ آذر
معجزه شعری از شهره توکلی
از دفتر دغدغه نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۱:۵۵ شماره ثبت ۱۱۸۱۷
بازدید : ۱۱۶۵ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب شهره توکلی
|
دلم را
قربانی ات آورده ام ابراهیم وار...
ای بت شکسته من !
به زیر گلویم رسیده تیغ عشق...
معجزه ای نمی کنی ؟؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.