بارها کردم دعا هر وقت رفتم جمکران
کاش انا الصمصام او را میشنیدم ناگهان
جمعهها با انتظارش یک به یک سر میشود
هر که باشد جای من از هجر کافر میشود
خنده زد جاهل به حالم در ازا کردم سکوت
گویم اللهم عجل فی الفرج را در قنوت
آدمی محکم بود از دوری اما خم شود
کاش میشد قدری از ایام غیبت کم شود
در روایت دیدهام کم میشود غیبت اگر
ندبهخوان باشیم و باشیم از دورویی بر حذر
گفته ایزد کم کنم آن را ولی با انتظار
انتظار در عمل کو؟ این فقط باشد شعار
از گنه شرمندهام هستم پلید و ناسپاس
مطمئن کن قلب را از دشمنان دارم هراس
گر چه در پروندهام چیزی ندارم جز ریا
هر زمان پرونده را دیدی دعایی کن مرا
هر زمانی منتظر گشتی برایش در عمل
با دعا و ندبه و زاری بگویی العجل
زیر اقدامت مرا باشد محل اعتکاف
چون نمیدانم کجایی کردم عالم را طواف
جمعهها را ندبه بر لب میکشانم تا به شب
یا غیاث المستغیثین دائما دارم به لب
دائما دارم ظهورت را تصور میکنم
جمکرانی شد خیالاتم تشکر میکنم
تا که میآید بگوید هست تنها شاه علی
نام روی پرچمش باشد ولی الله علی
علیرضا نقدی
شورانگیز و زیبا بود
در وصف انتظار
یا مهدی(عج) ادرکنی