دوشنبه ۵ آذر
مژده شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۱۶ شماره ثبت ۱۱۸۰۲۳
بازدید : ۱۰۸ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
مژده
به شب که عاشقترم ، چقدر،
سجده می چسبه
رکوع هم که احترامی ست به آن دلدار
درحوالیِ سجده می چسبه
حالی که ،
چنین حالی به حالی گشته ،
چقدر می چسبه
یکعالمه ذکرِ مستانه ،
لبها را عطرآگین نموده
این حالی که پُر از مَجده می چسبه
دراین میانه مژده میرسد ز بهشتِ خوب ،
که بهشت ، عاشقِ نمازست ،
آری آن بهشتِ نمازخوان ،
همیشه ذکرگوی خداست
چقدر یادآوریِ این مژده می چسبه
به نماز،
همه رؤیاهای ابلیس چپ و چُل شده ،
به جهنم !
نومید کردن و،
ناک اوت کردنِ آن پَلَشته می چسبه
هفته به هفته ، هفت آسمان ،
حتی روزبروز طبقاتش ، برایم تداعی میشه
زائرِ امام رضا بودن ،
آن امامِ غریبِ قریب
که امامِ هَشته می چسبه
بازهم شب شد و،
عاشقتر از روزم بازهم
دراین شبِ روحانی چقدر،
سجده می چسبه
بهمن بیدقی 1401/12/11
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد گرانقدر بزرگوارید از لطف و مهر بیکرانتان سپاسگزارم چَشم ، محتاج دعا هستم همیشه شاد باشید و سلامت و مؤفق | |
|
با سلام و عرض احترام آقای فتحی گرانقدر بزرگوارید از لطف و مهر بیکرانتان سپاسگزارم همیشه شاد باشید و سلامت و مؤفق | |
|
با سلام و عرض احترام آقای کاظمی نیک گرانقدر بزرگوارید از لطف و مهر بیکرانتان سپاسگزارم همیشه شاد باشید و سلامت و مؤفق | |
|
با سلام و عرض احترام آقای انصاری گرانقدر بزرگوارید از لطف و مهر بیکرانتان سپاسگزارم همیشه شاد باشید و سلامت و مؤفق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا ودلنشین بود
یا ضامن آهو
التماس دعای فراوان داریم